Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; puaskah ?
March 8, 2011 | 5:55 PM | 0 comments
yela , aku saje nak manje manje dengan dia . tpi memang betol ape yg aku ckp , aku tgh DEFISITT ! tolong lah paham kan aku , aku bukan anak JUTAWAN ! mak aku bukan aku kilang duet kat belakang rumah ! susah sangat ke nak paham ? SUSAH ?  aku betol-2 kecewa dengan dia , terguris hati aku ! smpai bila aku asyik menages sebab seorang lelaki ? Ya ALLAH ! tolong lah , dulu time dengan hafiz , dah puas aku nages , pagi petang siang malam , aku kecewaa sanadsanad ! bila aku wat mistake , mesti kawan dia maki-2 aku ? aku diam jek , bila aku ckp benda yg menyakitkan hati dia ? mesti dia tengking-2 aku ? bila aku ngajuk , dia mcm nak tak nak jek pujuk , bukan nak ungkit . tpi dah kenyataan , betol lah , aku masih inagt lagi statement nie -> 


   "PERNAHKAH DY MENGHARGAI KAU ?DENGAN KESABARAN KAU MENCINTAI DY? " 

kalau nak terus menyakiti hati aku , lepaskan jela aku , aku hanya mampu menages ! tpi smpai bila ? bila dia boleh paham kan aku ? tolong lah ! aku memang syg kan dia , tpi tak semestinya mcm gini layanan dia ? sejak dia dengan aku , aku rase serba salah nak layan lelaki , tpi kenape kawan dia ckp mcm nieh tak pernah menghargai dia wtvv ! hati aku , so aku sorang jek tahu ! tolong lahhh !

PUASKAH ? 





Old things | New things