Follow Dashboard
Tokens?

TITLE;
March 13, 2011 | 2:31 AM | 0 comments

nice work budak pompuan ! aku tak sangka babe ! taufiq wat aku mcm ginie , aku gila-2 setia pada dia  tpi dia kat sane , aku tak tahu nak ckp ape and percaye kan sape ,dia betol-2 mencabar aku ! tpi tak kan dia tak bgi tahu kat pompuan tuh yg aku dah taken , pehh ! panas siakk aku ! pompuan tuh bodoh gila g add aku pehal , then nak pakai sys adekk  eeuuiiwww , najiss sial ! tolong lah babe ! pehal lak dia nak berbaik dengan aku sedangkan dia berusaha untuk merampas taufiq dari aku ~ banyak chatek muka kau betinaa ! sial ! pukii ! langsi ! hurghhh ! aku masih belum dpt kepastian daripada mane-2 pihak ! so , aku kena tenang , tpi , kalau betol mcmane ? aku ker kena ngundurkan diri demi kebahagiaann diaorang ? aku yg kena single ? kenape that girl wat in the relationship ? tpi dgn sape ? taufiq kah ? hurghhh ! sial lah pompuan tuhh ! aku tak kisah kalau dia ckp untuk kite semua tpi dia cakap

UNTUK KITA BERDUA 

ape lagi kalau mereka berdua ? tolong lah weyh jgn nak memperbodoh2 kah aku ! aku tau aku sape ! aku nie sape and aku sedar that girl memang chantek dari aku ! tpi susah sgt ker nak setia ? dulu kunun time nak pgy , ckp beria , bile tibe mase , bwk madu untuk aku ~ sengall betol ! kenape dia tak mintak pompuan tuh untuk memuaskan nafsu dia ? kenapa aku ? hurghh ! begokk ! err,,, er... aku tak sanggup nak pisah dengan dia , and aku pasti akan kecewa bila tgk dia bahagia dengan that girl ! aku respect kat pompuan tuh babe , tpi tak sangka dia tikam aku dari belakang ! muka baik tpi hati mcm setan ! siott betol ! 


___________________________________________________

aku tak tahu nak ckp ape lagi ! aku betol betol terluka

______________________________________________________








Old things | New things