Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; SPECIAL for FITT :))
December 2, 2010 | 3:12 AM | 0 comments
adehh , fitt ohh fitt , ape ker patut ker nak cari kawan ? adeh ! kawan tuh bersepah lah der , mehh aku nak promote kawan kawan aku kat fitt ohh fitt nieh , HAHAH ! mcm EJEN CARI JODOH PULAK ! ^^
kelakar lah korang nie , tah pape jek ! dah ade raje ! dah lah ,nie nak kawan lah bagai ! gedik ! syukur je lah ! nak kawan pulak lah ape lah , 

okay ! straight to the point ye fitt oh fitt ^^

attention 
 | NIE BUKAN BISNES MAK && ANAK AYAM YE ! |
 | NIAT DI HATI CUME NAK MENOLONG SAHAJA |
niat biar betol , jgn serong ! nanti lain jadik ye ! ingat tuh !

_________________________________________________________________________



Shahera bt Abu Bakar

Okay , first aku promote kau kat sepupu kesayangan topeq a.k.a bestie forever aku tau  , aku tau kau penah tgk dia secare live ! dia nie not bad lah , tpi , aku dgr khabar dia , dia ada affair dgn dauz ? ntah lah , kalau dauz dah cop dia , kau pilih lah orang lain ye , klau nak setuju, mintak kontrak dgn topeqq :))
HAHA ! tpi kau kalau sangkut dgn dia , jgn curang2 tau , nanti abg topeqq  marah , aku tak tau ! HAHA , nanti aku pon marah tau ,
nanti aku JOTOS2 KEPALA kau laju laju !
PAHAM TAK ? ><
nanti kena rotan dgn topeqq , panda muke ! 
btw ,
kalau nak numb , pon mintak topeqq ye fitt ohh fitt 




Nur Liyana Ameera bt Said

haaa , nie kawan aku yg paling tomeyyy :))
tpi kau kena ingt ! dia nie kadang kadang jadik pompuan
kadang kadang jadik lelaki ~
so ,
kau kena baik2 dgn dia !
elak kau kena smack down dgn dia
aku tak tau !
HAHA !
dah lah kau dgn dia lgi besar dia ^^
bahaye tuh !




Nurul Syahirawatie bt Rahman

haaa , nie gemu , dia nie memang comel :))
mcm chinese ckit , tpi tak pon !
palsu jek tuh ,
hahah ~
TETAPI ,
dia dah berpunye lerr !
disebabkan dia PUNYA tuh tahun nie amik SPM
so , 
dia kena beri perhatian kat SPM dia tuh ,
so 
kau jgn gedik2 nak try tackle dia ,
nanti kena babap !
aku tak tauu !
^^
arasoo ? 




Nur Amirah bt Azhar

nie mira , die neh > hurm , mcm mane nak ckp ek ! ntah lah fitt oh fitt ,
aku tak tau nak ckp mcmane 
coz dia berpunye 
tpi niat kau just nak kawan jek kan ? ^^
tpi aku rase dia nieh tak satu kepale dgn kau lah
coz dia nie warak !
susah sikit nak layan gile2 kau tuh !
HAHA !




Nur Shazana bt Shabri

nie bulat , dia nie nmpk jek pendek ! tpi pendek sebarang pendek babe , dah la garang , ganas lak tuh
tpi , dia pun taken gak !
seperti mane aku ckp!
NIAT KAU JUST NAK KAWAN JE KAN 
aku aku aku aku ( mcm org gagap dah ) ^^
 tak tau lah klau kau kaco dia
dia layan ker tak !
HAHA !
depend pada tuan ye badan ye :))


-_- 



=='


__________________________________________

ORANG ASING 










pocoyoo :))
that is mine okay !



yang terakhir kan ,

^^
jeng jeng jeng

dup dap dup dap 

........................................

____________________________________________


HAHA , yg nie tak boleh ye fitt oh fitt ,
nie hak milik sepenuh ye 
MOHD TAUFIQ BIN YUSOF
araso ?
^^
hehe , jgn try cabar dia tau ,
nanti kena cubit !
dia cubit dah lah perit ^^
tak tau !
HAHA !
kidding je la !
aku pon tak hingin dgn kau !
>< 
____________________________________________

pape pon fitt ohh fitt , kalau lah budak2 nie tetap tak layan kau , aku syorkan kau nyayi lagu nieh depan umah jiran-jiran kau , mane lah tau membantu , HAHAH ! kelakar lah kau nie , mcm ape jek ! nak kate buang terlajak ! tpi baru sweet15 ! cehh , sweet lah sgt ! HAHA ! tpi kan , wat pe aku susah2 tulis blog tuk semate mate tok kau ! membazir siot ! haha ! pape jelah lah ! pehh , ngantok siot aku mengadap benda nieh lame lame , okay lah fitt oh fitt , chaloww !




kalau susah sgt ! amik je nieh , 

________________________________



pehh muke mcm dahagakan penampar jepun aku babe , aishh 
><

__________________________________________________________________

btw
kenape aku letak gambar budak2 nie ?
menyemak jek ^^
memcacatkan blog aku tau !
huh ! :((

nite blogg ! 


Old things | New things