Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; dosakah aku ?
December 17, 2010 | 4:16 PM | 0 comments
dear diary <3
aku tak tau kenape tibe2 jadik mcm ginie , kenape macam2 aku kena hadapi semate mate untuk dia ? kenape si %#@! tuh sh aku break dgn dia ? semate mate untuk .. ,, urgh ! tak paham , tapi aku tak sedia lgi kowt berpisah dgn dia , mintak opinion kat orang , hurm , jawapan diaorang semua mengecewakan aku .
  •  unnie >> kau putus jela , kan taun depan kau nak pmr , focus lah ckit . hurmm ):
  • kak eika >> tolong lah open minded , putus jek then selesai prob , then cari lain , settle.
THENN , aku malas nak tanye orang , wat sakit hati jek dgn jawapan diaorng 

kenape lelaki nie ego ?
semakin lame dia kat tiram , aku rase relationship aku dgn dia makin 
suram , renggan and aku rase jauh sgt dgn dia ,
OMG !
i feel i already lossing you baby ):
setiap hari aku mengeluh dan mengeluh dan mengeluh 
tapi skang nie ,
ckp banyak pon tak gune ,
dia pon mcm dah tak kisah klau tak mcet aku ^^
just aku jek beria ria nak mcet dia
dia bukan kisah pon
yelah , 
lelaki lebih mementingkan dunia luar yg ntah pape 
hurm , 
aku tak tau kenape dgn aku nieh ,
kenape wujud ye si @#%
yg menyemak dan menyusahkan orang 
ade aku kisah kalau korang sanggup terjun bangunan ke ape  !
urghhhhhhhhhh !
benci siot !




Old things | New things