Follow Dashboard
Tokens?

TITLE;
November 26, 2010 | 11:58 PM | 0 comments
haaa , nie a part of my enemies , haha :) no lah ! dia nie kawan susah senang aku , a.k.a cikgu math aku ! sensei amirah :)
wakaka , time exam or test , wajid duk sebelah dia , hehe , main toyol lah ! haha , dia cute , dia muslimah tetapi kalau dah berkate kate peh bisa siot , haha , smpai kan aku nages sbb dia ! peh ! dia memang layak dpt gelaran ' mira begok ' . ahakz ! jahat babe aku ! 
sbb dia lah credit aku kena potong ! damn gile mira nie , mcm nak sepak sepak jek ! coz nak try same ada baan dia tuh jujur atau tidak ! sampai skang tak topup kan aku lgi ! begok punye mira ! hahaha :)) tpi dia baik , ( pulak ) haha , tpi dia selalu nak uji tahap kesabaran aku , tak ye 1 hari tuh dia duk berkepit jek dgn shera , mane tak menyirap aku diwat , urghhh ! sakit jiwa raga , semua cikgu ( sesi petang ) tau yg sheshey tuh kembar aku ( wink wink ) hehe , kami kembar tpi lain parent :)) dah la , ape aku merepek nie , atoooyai ! btw , tahun nie dia amik SDKA untuk kali kedua :)
hope dia berjaye ! wakaka ! kecewa kena repeat amik darjah khas , 
wink wink . nanti klau dia pindah tahun depan . spe nak ajar aku math . nak suh shera ajar , haram !
dia ajar aku , then aku lak yg kena ajar dia balik , bengong betol kzen my boo aku ! lalalalala :))
never mind lah , the most important , aku tak diiktirafkan sebagai 'perampas boyprend dia ' hahah ! :))
ingin jek aku dgn si baan tuh , muke mcm ***** , haha , malas nak ckp ! tak elok mengutuk orang , yeye !
mira ohh mira , paling lemah kalau aku jmpe dgn dia duk bergosip pasal baan , mesti dia cter bende yg same , haha ! 


Old things | New things