Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; ciri-ciri MANUSIA iri hati
November 25, 2010 | 3:52 PM | 0 comments
hurm , aku sedar aku nie sape kalau nak dibandingkan dengan kawan2 dia yg BAJET HOT ! eeiuww , tolong lah , setakat muke kekampungan , nak mengutuk orang lebih2 lak ! g mampus lah weyh ! nasib jek aku nie baik hati  tau ! kalau tak ! memang kena kau ! urgh ! muke mcam malaikat tpi hati mcm syaitan ! mcm bodoh babe , urghh ! damn damn damn !
kalau tak puas hati  ! jumpe lah FACE TO FACE ! begok ye manusia , nie ckp kat fb
ape func babe ! dia tak tau betape remuk ye hati aku bike bace statement nie ~! 
kenape lah dia tak leh paham perasaan orang lain !
kalau dah berani sgt ! tulis kat wall ,
cakap 
macam lah kau chantek sgt !
mengecut ! penakut !
huh ! 
pikir dia dah cukup matang ker nak ckp mcmnie
okay fine !
aku sedar sape aku nie ~




Old things | New things